Köztársaságiak

Köztársaság

Mindez olyan egyszerű: szinte kérdés.
Olyan szépen tették fel: szinte válasz.
Bármikor a köztársaság a kérdés,
Ha válasz kell: hát a Köztársaság az.
(Megjelenés 2012 júniusában)

Friss topikok

Linkblog

 

- Szervusz, reggeli pörköltem!
- Szervusz, kis gazdám!
- Hogy aludtál, reggeli pörköltem?
- Csodálatosan, kis gazdám! És te?
- Alig vártam a reggelt, reggeli pörköltem!
- Na és mi következik most, kis gazdám?
- Naaa...? Hármat találhatsz, reggeli pörköltem!
- Őőő... fogócskázunk, bújócskázunk, ugrálunk az ágyon?
- Neeem...!
- Akkorakkor... Sütünk tükörtojást?
- Áh, te kis ravasz! Szóval?
- Nemnem, nem tudom!
- Mindmegeszlek, reggeli pörköltem!
- Huhh.
- Bizonybizony, reggeli pörköltem!
- Egyeztessünk, konzultáljunk, hallgassunk meg minden átkozott véleményt!
- Nem akarsz valamit mondani, reggeli pörköltem?
- Jó étvágyat, kis gazdám!

Címkék: párbeszéd jelenet

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása